från stress till lugnt

Hej,
nej jag mår inte dåligt jag har bara slappnat av så mycket nu. Efter duschen så satte jag mig och hitta en låt som har gjort mig så lugn, sitter här och ler hela tiden typ. http://www.youtube.com/watch?v=Xmch_SbYjvY&feature=artist
Jag har typ gått in i någon sorts egen bubbla nu, känns som om allt inte finns längre, tänker inte änns på mina problem. Vad jag ska göra imorgon vet jag inte, vad jag ska göra mer ikväll märker jag och sen vad jag ska göra i helgen mer än träna och match vet jag inte heller. Det kvittar nu, bara jag slipper tänka på det nu.
Ska fortsätta att lyssna på min musik nu och somnar antagligen snart också så godnatt och ha en underbar kväll/sömn<3
Det var soligt men blåsigt idag och jag var bara tvungen att ta en bild eller två ute.
Grönt e skönt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0