aja gör väl inget

Hello!!
Jo jag vet jag sa att jag skulle skrivit när jag kom hem igår men nu hade jag inte tid med det, eller så orkade jag helt enkelt inte då. Men nu skriver jag igen. Har precis komit hem från att ha varit och snackat med Sofie en liten stund, och så har hon fått berätta lite om de asiatiska killbandet Super Junior som hon gillar, sök på det de är faktiskt ganska bra:)
Sitter och pluggar lite glosor nu och ska snart byta om till träningskläder och sticka till fotbollsträningen. Skulle egentligen cyklat med Annie till träningen, men när jag cyklade hem från skolan idag så hade det börjat blåsa så mycket att jag nästan ramlade en gång. Så vi tar det säkra före det osäkra och tar spårvagen och går som vi brukar. Vi får väl börja cykla på måndag istället.
Ja nu ska jag då göra mig iordning och sticka så ha det gött alla!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0