Tysklan, here I come

Hejsan alla söta och snälla!!
Idag så han jag vaknat, som alla andra dagar denna veckan och funderat på vad jag ska göra. Men till skillnad från alla andra dagr så HAR jag haktiskt något jag ska göra. Jag ska nämligen iväg idag även om jag fortfatande inte är helt frisk, för familjen och några vänner till oss ska sticka till Tyskland över helgen.
Det är nämligen en julmarknad som pågår i Kiel, vi åkte dit förra året också och det var så kul att vi bestämde oss för att åka även i år igen.
 
Så idag krävs lite ansträngning, jag ska duscha (vilket jag inte gjort på en vecka nu :S jag vet usch!!), packa lite och sen så ska jag tydligen hjälpa mamma med att skura golvet -,- trååååk!!
 
Men aja, nu är det allt dax att kliva upp ur sängen och börja dagen så jag hinner tills vi ska sticka klockan 17 idag!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0