Snö och en massa prov

Hejsan!!
Ja, nu äntligen har jag fått tid att skriva kan man säga!! xD
Nej men har äntligen tagit mig lite tid att skriva en rad eller så.
Kan lugnt säga att det är en hel del i skolan just nu, sista veckorna innan jullovet och dem ska sätta betyg. Och för att kunna sätta betyg så måste de veta vad vi kan genom att sätta om på prov. Och detta har då lett till att vi har fyra prov denna veckan!! :O Ja vet det är inte meningen att man ska ha så många prov på en vecka när man bara går i högstadiet, men "va fan", varför ska lärarna bry sig om det??
Dem bestämmer sig istället för att kalla det för ett "test" och dem kan man ha hur många på en vecka som man vill.
Ja, ja. Inget som man kan säga om det då....
 
Och för en som inte vet det.....det SNÖAR!! 
Och inte bara lite utan verkligen ap mycket här i Göteborg. Det har typ snöat i två dagar i sträck nu och jag blev väldigt förvånad när jag vaknade upp igår och såg att det var ett enormt snötäcke över allt. Det var inte mycket jag såg genom mina rullgardiner, men den lilla springa som jag såg var helt vit.
 
 
Och ni ska bara veta vad som jag hittade inne i vårat uterum när jag kom hem idag. Jo en livs levande fågel som flög runt och försökte ta sig ut genom alla fönster.
Haha ja jag är seriös^^ men hur den kom in förblir ett mysterium så inget var öppet.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0