Skolavslutning

Hejsan!!
Idag är lugnt bland dem bästa dagarna på året, av ingen mindre anledning än att det är min skolavslutning :D
Dock tog jag nästan ut skolavslutningen i förtid då jag hade ställt min väckarklocka. Och ja, jag kan klockan, eller kanske inte hehe.....Jag ställde den nämligen så att jag bara hade en halvtimma på mig att duscha, göra mig i årdning och käka. Och som m´ni kanske förstår så klarade jag inte riktigt detta xD Det sluta med att jag fick trycka i mig gårdagens pizza slice  över diskhon och sen cykla allt vad jag kunde för att hinna i tid. Inte så värst roligt att komma svettig till en fullsatt aula och sitta där i ca 45 minuter. Men avslutningen var ändå ganska kort för att vara "våran" avslutning.
 
Dagen fortsatte i samma mattakt sen också, det blev nämligen hamburgare på stan senare då jag och min kompis stack dit för att shoppa lite julklappar.
Jag fattar inte att köpa julklappr kan vara så jobbigt, och dyrt!! Kanske lite för att jag är ganska generös också men det är ändå jobbigt. Jag köpte tre julklappar och det blev nästan en hel femhundralapp, och för mig så är det mycket då jag inte har en sådan värst bra inkomst för tillfället.
 
Dagen fortsatte och vi såg ganska många poliser som spatserade lite här och var ändå. Ett litet tecken på att det faktiskt fortfarande är folk som är villiga att fighta för det där instagram haveriet!!
Tänk att ändå någon kan göra något så elakt!! :O
Vi har pratar rätt mycket om det i skolan och rektorn sa ett sista ord om det när han höll i sitt lilla tal, och bad oss att tänka efter innan vi lägger upp vissa bilder.
 
 


Kommentarer
Bossebror

Va pizzan god? Hur många burgare käka du? <3333333

Svar: Jodå kebab säger man ju inte nej till!! ^^ Den funkar lika bra kall som varm.Jag käkar inte så mycket så det blir bara en hamburgare.
Hanna Wahlin

2012-12-31 @ 21:41:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0