Sjukdom och minnen

Hejsan!!
Kände inte direkt för att skriva igår då jag spenderade den mesta av tiden med att ligga och känna mig mörbultad i hela kroppen, för att jag knappt fått någon sömn pågrund av att den tiden jag skulle sova spenderade jag framåtlutad mot toalettstolen. Jag fick nämligen magsjuka. Jag har sådan tur denna julen!! Jag fattar inte det, först denna otroliga förkylning, sen en långvarig slänga va körtelfeber (vilken fortfarande är kvar) och nu denna ohyggliga magsjuka.
Någon som möjligtvis har haft en bättre jul än jag räck upp en hand!! Ja, en, två, tre, fyra..... ja i stort sett alla-,-
Jag förstår inte detta, och innan min viktiga uttagning som kommer att förändra i stort sett hela mitt liv..... Känns inte bra. Och grejen är också den att det är inte första gången detta händer att jag blir sjuk precis innan en viktigt uttagning, det hände nämligen för nått år sen också. Vi skulle bli ett "dem bästa" lag och jag var med på uttagningen ,men jag hade fått ett virus i kroppen och var på väg att bli sjuk, men det sket jag i och gick på uttagningen ändå. Men det gick ju åt helvete, jag blev trött nästan direkt och fick knappt i mig något att äta under lunchen som vi fick där. Och vädret hjälpte mig inte direkt, det var lite varmt, duggregn och mulet samt att jag hade inte med mig några extrakläder att byta om till. Så jag blev sjuk, och ett bra tag till och med!!
Och på uttagningen kom jag med som första reserv...inte för att det piggade upp mig då jag inte fick vara med ändå.
 
Ja, detta är vad jag tänker på just nu. Man säger ju att man ska leva i nuet och inte tänka tillbaka, men om nuet nu är en så himla deja vu så hamnar ju tankarna tillbaka på det dåliga i livet.
Jag behöver svar!! Bland annat bra provsvar!!
Kan ni tänka er att jag faktiskt kan skoja i ett sånt här läga?? Måste vara mitt sätt att klara mig igenom det....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0