Sista julbestyret

Hejsan!!
 
Hoppas att ni alla har det bra nu på dan innan doppare dan. Och hoppas ni känner er färdiga med alla julklappsbestyr för imorgon smäller det, då kommer tomten med alla julklappar och man ska få i sig all julmat.
Jag har i stort sett blivit klar med allt, ska försöka ta mig till en affär och köpa den sista julklappen.
  
Jag tog mig även friheten med att göra mig själv lite fin hehe. Jag fixade nämligen mina naglar för en gångs skull.
 Idag så kommer vi även att få våran nyinhandlade gran klädd. Vi försöker alltid köpa granen så nära inpå julen så att den varar allt längre efter julen.
 
Ikväll så kommer det även att bli en liten förjul med dem i detta huset, vilket innebär min familj och farmor och farfar. Vi ska inte göra någon speciellt eller så vi ska bara äta middag tillsammans och kanske öppna någon julklapp, men det vet man aldrig ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0