Orolig

 Jag är jätte orolig just nu. Finns inget som är viktigare för mig än min fotboll, och nu är jag nära på att missa min uttagning som berättar för mig om jag får komma in på det programmet jag vill in på eller inte.
Denna uttagningen kommer även påvärka skolan jag går på. Om jag inte kommer in på elitfotbollen så komme jag att välja en annan skola med bara en fotbollprofil, dock så är den skolan en riktig "slöskola". Första året gör man knappt något, och vissa som går där gör knappt något. Jag vet för jag har några i mitt fotbollslag som går där och dem har sagt det själva.
Och jag som är en lite av en plugghäst så kommer inte det att bli något bra direkt. Och det finns ingen annan skola så i närheten som har den träning inom fotbollen som jag vill ha. Annars så får jag väl ha extremt lång väg till skolan eler flytta..........vilket jag inte? vill.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0