Okej!!

Hejsan!!
Nu när jag har varit på min vanliga vårdcentral så känner jag min inte lika orolig som jag gjorde igår, han var nämligen mycket lugn om det och har förstod min situation när det kom till fotbollen då han själv hade en son som ville in för något år sen. Han berättade för mig att det inte var så farligt att "träna", så länge som jag inte blev andfådd nu. Okej jag kallar inte det riktigt för träning då men det är i alla fall något. Och sen så ska jag ta leverprov om 10 dagar, och om den är låga så kan jag få börja träna mer, så det finns hopp här!!
 
Jag ska börja att vara ute och gå i alla fall en stund varje dag, och idag fick jag den promenaden tillsammans med min kompis då vi var nere på stan.
Men det var så otroligt mycket folk så vi fick inte så mycket köpt direkt. Av någon anledning så känner man inte riktigt för att köpa något när man nästan behöver tackla sig fram för att kolla på det. Och ännu mindre lust får man när man ser de kilometerlånga köerna bara till provrummet, och sen nästan lika långa till kassan.
Ja, man kan ju indra varför jag inte fick så stor lust att köpa något!!
 
Men jag fick i alla fall något köpt, nämligen två nagelack. Jag ska nämligen försöka fixa lite med dem nu när jag kan det, för när fotbollssäsongen går igång så går inte det så bra ihop med målvaktshanskarna.
Och min kompis fick köpt det hon ville, nämligen ett par underkläder......hehe undra vad ho9n ska med dem till?? Haha nej jag bara skoja, eller gjorde jag!! 
Sug på den ni så hörs vi imorgon!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0