Lucia

Hej, ja!!
Det är lucia idag och här ligger jag och vet knappt om det......
I vanliga fall så brukar jag stå i ett luciatåg vid den här tiden (eller tidigare) och lussa för något, men i år så blir det att ligga i sängen och kolla på tv när de andra har sånt skoj för sig.
 
Eftersom jag alltid har varit med i kören i alla dessa år så har jag alltid varit väl medveten om alla advetgudtjänser och luciatåg, både i skolan och i kyrkan. Men i år så är första året så jag inte är med i kören längre och även är sjuk så jag inte ens kan sjunga för mig själv.....inte roligt!!
Kan inte någon komma hit och lussa för mig där jag ligger och hostar och har det allmänt pest?? Snälla, ni kan få smaka på min pepparkaka om ni vill
 
Tur att jag har dessa bilder från förra året på vårat luciatåg i alla fall!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0