Julmarknad och färja

Hejsan!!
 
Finns bara en sak att säga just nu, och det är att jag är trött!! :O
Trött både phykiskt och fysiskt, jag sover middag i stort sett varje dag efter skolan och sen så glömmer jag av saker på morgonen och istället så får jag stressa allt vad jag kan.
Sista kvällen på båten hem från Tyskland var nämligen hemsk, eller ja den hade ju sina fina sidor och sen några inte så fina. Jag blev nämligen förföljd av ett äcklo på 30+. Som tur var så hade jag mina vänner där så jag kunde "gömma" mig bakom dem så jag inte var ensam, dock så gav han mig ju sina läbbiga blickar ändå. Jävla kåtbock!!
Dock tror jag att han inte skulle varit så farlig om han försökte göra något mot mig då man alltid har folk runt en på en sådan båt, om man då inte går till sitt rum.
Och sen på natten så kunde jag inte sova ordentligt på grund av en väldigt jobbig dröm som handlade om att jag stressade men visste inte till vad. :S Jag gillar ju att drömma, men man behöver ju inte ha de jobbiga drömmaren, eller vad säger ni??
Jag sov bättre natten innan, även om båten gungade värre än en vagga på grund av en orkan/storm eller vad det nu var. 
 
Fast själva vistelsen i Tyskland vad bra. Även om jag så inte vart fullt stark för att klara av hela dagen, eller ja, jag var ju med hela tiden men när vi satte oss inne på ett bryggeri och drack lite, så la jag mig på bordet och "råkade" somna!! :$ Ohoppsi.
Såg nog nästan ut som om jag hade tagit mig lite för mycket öl eller något så som jag sov!!
 
Fick inte köpt så mycket heller, bara en prisent till min bror och tre små till tre av mina närmaste vänner. Det var inget stort jag köpte till dem då ajg i år inte har haft ork att vara påhittig nog att tänka ut något persoligt, samt att jag varit extremt trött. Jag vet att det inte är någon ursäkt direkt men dem förstår, jag kommer ju säkert ändå att göra upp för det lite senare under året.
Här är även en av ingångarna till den stora julmarknadsgången. Det var precis i början av dagen så det hade inte kommit lika mycket folk som det var under resten av dagen. 
Herre gud, man kom ju knappt fram sen!!
Mycket matstånd överallt måste jag säga, så man höll sig i alla fall inte hungrig. Inte för att man åt så mycker för vi skulle nämligen käka julbord på båten (jätte gott) och då ville man inte vara allt för full i magen. ^^ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0