Juldagen

Hejsan allihopa!!
Nu är julafton förbi med alla sina tomtar och paket. Men nu måste vi ju ha fått så många paket så att vi är nöjda, eller?? Haha jaja, jag är i alla fall nöjd, ända till det är min födelsedag då!! Vilket det inte är långt kvar till.
 
Hela julafton har varit hur mysig som helst. Vi firade den hos min farbror och hans fru för första gången sen.....hm jag tror inte ens vi har varit där en enda gång innan faktiskt.
Dem har fyra barn, var av två av dem är 4 och snart 2 vilket innebar att den ena av dem har precis börjar förstå ordentligt vad tomten innebär. Han var helt galen hela kvällen, inte kunde han sitta stilla och kolla lugnt på Kalle Anka med oss andra, han kunde inte heller sitta stilla och äta sin mat och allra minst kunde han ta det lugnt när tomten väl kom. Han skulle fram och peka under granen vart hans prisenter var och så skulle han fram och ta allas paket tills vi sa att alla paket inte faktiskt var till honom.
Men herr tomte var lugnt ocg förstålig som vanligt, eller hur "brorsan". Ja det var nämligen min bror som var tomten i år, men säg inte det till mina kusiner!!
Bilderna blev lite suddiga då tomten inte riktigt ville stå still.
 
Fick lite blandade saker i julklapp, jag hade ju inte önskat mig något så allt var en överraskning. Och den största överraskningen var en helt ny mobil. Jag hade ju klagat lite på mign men jag hade inte förväntat mig att få en helt ny, och inte vilken mobil som  helst utan en bra och inte en sån som min förra!!
Mer tänker jag inte säga :P
 
Hoppas att ni alla har haft en riktigt god jul i alla fall!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0