God morgon

Godmorgon!!
Hoppas ni har sovit gott, för det har tydligen jag gjort^^
Vem är det som kommer hem från skolan, däcker så skönt under hennes duntäcke och sen vaknar halv 12 för att gå upp och plugga lite?? Jo.....It´s me!! xD
Jupp, det är sant. Jag kommer hem från skolan och bara somnar, så trött har jag blivit :O Undrar bara om det är för att jag är en tonåring och har kommit in i den här sömnstadiet eller om det är på grund av att det är så kallt.
 
Just nu sitter jag i skolan och pluggar lite matte, eller ja mycket till pluggande är det inte men läraren har ju sin vanliga genomgång efter vårat prov i tisdags.
Oturlit nog så stör jag lite, för har fått lite hosta under natten. Är det inte lite konstigt, man säger ju att man ska sova sig frisk men när man vaknar ibland så känner man ju sig sjukare än när man somna.....:O Dem ljuger för mig här!!
 
Men nu får ni alla ha det så gött för jag ska fortsätta att lyssna^^
Och här får ni en liten sommarbild mitt i all vinter!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0