En hel dag på 3 timmar

Goddagens!!
 
Min dag började redan innan jag ens han vakna ordentligt, så nu har min morgon redan gått förbi och jag hat hunnit med ett kort besök av mina släktingar, en visit på ungdomsmottagning en sen en lite shoppningrunda med mamma, och klockan är bara 12!! Jag fattar inte hur jag klarade av allt detta på typ 3 timmar.
 
Min första dag på lovet då jag skulle ha sovit extra länge och tagit det lugnt har slutat med full rulle istället.
Jag visste ju att mina släktingar skulle komma en halvtimma på morgonen innan de skulle sticka och sälja julgranar, så jag hade beställt väckning precis när dem kom så jag bara kunde säga haej och så. Och när dem stacka så fick jag i mig lite frukost och la mig i sängen igen, grejen var bara att jag då kom på att jag hade en tid på ungdomsmotagningen vid 10 och klockan var väl ca 9.47 -.- Trevligt, det skulle jag ju hinna!!
Men jag hade en så snäll mamma så hon kunde köra dit mig på 5 minuter, vilket jag är otroligt tacksam för!!
Och när jag var färdig där så hade mamma inte hunnit åka så vi gick in i de få affärerna som finns där och köpte lite kläder, bland annat en ny bh och en klänning som jag skulle kunna ha på julen. Jag har nämligen inte få många festkläder då jag har en ganska slapp stil.
 
Och här har vi den!!^^
 
Nu ska jag väl lägga mig och vila lite och sen ska jag försöka få tag i en av mina kompisar för att ta reda på lite fakta och lite privata saker ,och dem skulle ni väl gärna vilja veta vad dem är, men det ni kommer att förböi sin lilla hemlighet!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0