Brrrr!!

Brrrr!!
Hejsan allesammans, nådon annan som också har kännt att det är svinkallt ute??
Jag har nämligen varit ute på Hagas julmarknad. Och vi cyklade dit ner, vilket jag inte riktigt var klädd för hehe.  
                     
Dessutom så måste jag cykla ganska snabbt för att hålla uppe min värme men det klarar inte riktigt mina föräldrar så det blir till att sakta ner en smula.
Men nu är jag hemma igen i alla fall, och mamma har varit så snäll och bäddat ner mig i sängen med två värmekuddar, lite te och sen så lite julgodis som vi köpte på marknaden.
Jag köpte även en ganska rolig grej. Det var nämligen så att min cykel sadel var fuktig och när jag satt på den så blev jag blöt, så vi köpte ett fårskinnspäls som jag kunde ha på. Och det blev jätte varmt!! :D
 
Men nu ska jag bara ta det lugnt och slappa, kanske följer med ner till liseberg ikväll för att kolla på alla ljusen och gå på den julmarknaden, men jag får se hur jag känner inför det sen.
Så nu får ni alla ha det så gött!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0