Borta helger

Hejsan allihopa!!
Jag vet att min blogg har börjat att bli ganska tyst på helgerna det senaste, men jag har på sätt och vis slutat att vara hemma just dessa dagar då jag inte har någon skola eller så. Ibland kan man ju känna att man inte trivs så bra hemma och det är just vad jag har börjat känna. Blir rätt stressad hemma och på mitt rum känner jag mig inte bra då jag vet att jag egentligen borde plugga även om jag är trött.
Detta kan ju hända ibland....och förhoppningsvis så ska detta försvinna snart och då lovar jag även att det ska bli lite mer uppdateringar även under helgerna.
Men som ni kanske då förstår av detta så har jag börjat att sova över hos en kompis fredag lördag och sen så stannar jag oftast där resten av dagen. Sen så kommer jag hem (som idag) rätt sent och sover hemma lördag söndag för att hålla mina föräldrar lite glada i alla fall. De tycker att de ser mig så sällan och dessutom kanske de inte tycker så jätte mycket om min nya rutin men de låter mig i alla fall göra det som tur är.
Men nu får ni alla ha det så bra och mysig så ska jag gå och lägga mig nu!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0