Besviken

Ja vad gör man när man verkligen borde göra en sak men har något(en sjukdom) som stoppar en??
Jag skulle nämligen spelat cup med dem som är ett år yngre än mig idag. Dem hade frågat/bett mig om att vara med för dem saknar en målvackt.
Men så ska jag självklart gå och bli sjuk!!
 
Kände egentligen av det redan i fredags, men vem orkar vara sjuk när man kan ha annat roligare för sig??
Stack nämligen till min kompis och hennes kille och sov över där som jag brukar göra.
Jag vet att det inte är några speciellt bra tankar men jag är dessutom väldigt dålig på att ta hand och lyssna på mig själv. Dessutom så slutar det oftast i att mamma och pappa tänker åt mig istället och dem kom fram till att jag inte skulle träna, och om man hör på hur jag låter så kanske det var ett bra beslut. Som min kompis sa till mig: "Det kommer ju fler cuper!!" Och det har hon ju rätt i.
Får väl hoppas på att denna sjukdommen inte håller i sig så länge då det är den sista hela veckan och måste få allt fixat tills alla betyg ska ha satts.
 
Men nu får ni alla ha det så bra och glöm inte att vara ute i snön och lek lite för mig också!!;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0