veckans låtar

Hej och hallå igen.
Nu kommer veckans låtar igen, var faktiskt nära på att glömma bort det denna veckan. Men phuuuu så kom jag på det i skolan när jag snackade om vad jag skulle blogga om. Får ju inte göra mina kära läsare besvikna med att glömma bort något så viktigt^^
Veckans myslåt:
Veckans egolåt:
Veckans partylåt:
Veckans kärlekslåt:
Veckans broke up-låtar:
Och detta blev då veckan låtar. Och om ni har en åsikt om de, eller saknar något är det samma sak som vanligt, komentera!! Hurra, ja det får ni göra då. Men om ni nu inte har någon åsikt så behöver ni ju inte komentera, vilket inte är lika roligt men det går ju det också^^
Men nu får ni ha det gött och hoppas ni får en trevlig fortsättning på dagen.


Kommentarer
Anonym

Hej fining! Allt bra med dig hoppas jag :) Jag har en Dagens blogg tävling ASSKOJ om du är med!

Anmäl dig här:

http://saandriiiee.blogg.se/2012/april/dagens-blogg-12.html#comment

Puss gulligull :)

2012-04-23 @ 19:50:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0