veckans låtar

Hello alla,
ja jag vet jag har inte varit inne och skrivit så mycker denna veckan och jadi, jadi, jada. Men jag tänker inte be om ursäkf för det, jag har nämligen inte haft lust att skriva, jag har velat göra annat som jag i vanliga fall inte hinner med. Och då vill jag inte ta bort lite av den tiden för att skriva, även om jag tycker att det är skoj det med.
Jaja nu har jag pladdrat på länge nog om det tråkiga som jag egentligen inte tycker e särskillt nödvändigt att förklara, det är ju liksom min blogg....... eller?? Haha nej bara skoja, så klar att det är min blogg:D
Men nu kommer det som alla har väntat på, (trumvurvel).............. veckand låtar!! hurra hurra och ett litet trumpetsolo. Nej vad ja är knepig nu xD men det får jag vara och här kommer låtarna:
Veckans myslåt:
Veckans egolåt:
Veckans partylåt:
Veckans kärlekslåt:
Veckans break pu-låt:
Nått ni saknar??
då är det bara att säga till så ska jag se vad jag kan fixa!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0