varför

Hejsan!!
Hemma igen nu, och vet ni vad jag upptäckte?? Jo SNÖ!!!!!! Herregud jag som trodde att det började bli vår, men nej det snöar igen:O
Hur tänker egentligen moder natur?? Ja det bli vinter nu igen, eller är det bara ett sent april skämt??
Föresten, var det inte snö under påsk förra året?? Jag minns inte men har för mig det, någon som har bättre minne än jag??
Denna film blev den nu som Freja och jag ska se:
Hunger Games.
Ska även läsa boken som denna film är relaterad till när jag har tid, hört av många att boken är otroligt mycket bättre för att alla scener inte är med i filmen.


Kommentarer
Matilda

Hoppas ni hade kul

2012-04-06 @ 21:21:41
URL: http://matildaalvesmartins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0