varför, och sen snö

Hello,
hoppas ni alla känner er bättre än vad jag gör idag. Kom nyss hem, var tvungen att sticka hem för mår aldeles för dåligt för att stanna kvar. Det är inte speciellt kul att gå runt och känna att man ska spy när som helst, känna hur huvudet spelar trummor och frysa och svettas om vart annat.......... ja nu fattar ni kankse vaför jag gick hem. Får väl läsa lite om droger och skriva lite på svenskan här hemma, för det var det vi skulle göra de två sista lektionerna som jag missar nu. Men det är ju inte så svårt att göra.
Men något som skrämmde mig i morse ska ni veta, SNÖN!! Ja, herre gud det hade ju snöat (eller ja haglat såg det mer ut som), men ändå. Hur kan det komma snö nu??
Trevlig utsikt från mitt rum man har då, vit mark!!
Fattar inte hur detta kunde hända, men nu är det i alla fall borta, solen smälte bort det rätt fort.
Idag skulle jag egentligen på komfaträff, men vet inte om jag kan gå nu. Och dessutom så är det föräldrarmöte så mamma kommer ändå att vara där och ta reda på lite om ett läger som vi ska ha denna helgen på GRÖTÖ. Haha riktigt serigöst namnXD Någon som hade lite väl dålig fantasi och kanske inte hade ätit frukost.
Jaja nu ska jag vila lite och se hur fort som saker och ting kan gå över här-.- och plugga om jag klarar det, så ha det gött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0