äntligen påsklov!!

Hej och hallo nu ska jag inte gå!!
Haha jag är för dåligxD Fast det är ju sant också, jag ska inte gå någon mer stans idag, nu äntligen får jag bara ligga i sängen med musik och mysa  och njuta av att jag ÄNTLIGEN har fått looooooooooooooooov!! Och välförtjänt hoppas jag på.
Har precis kommit ut från en riktig varmdusch, älskar att duscha så varmt att huden blir röd efteråt:) och så smörja in en med en bodylotion efteråt. Det är verkligen njutvärt. Tänk att så små saker faktiskt kan få en att må bättre och slappna av. För att slappna av behöver man verkligen göra efter en tränign med juniorerna, och speciellt när man har haft slängövningar, (man övar på sin teknik när man slänger sig som målvackt så man ska minska skadorna) och ett skadat ben. Jo för en som inte vet det så har jag fått en lårkaka som inte ser så kul ut, och för den delen inte är så kul att träna med.
Så här ser det nu ut efter lite mindre än en vecka.
Aja det läker väl om ett tag hoppas jag.
Tänk att det är påsklov nu!! Och jag har redan planerat in en hel del, för en gångs skull så ska jag faktiskt inte vara på vårt sommarställe och fira påsken, då pappa behöver arbeta mycket detta året. Men det gnäller jag inte direkt för, kan äntligen hitta på lite saker som jag i vanliga fall aldrig har tid med. Som till exempel så ska jag på bio med fina Freja och kanske Matilda i morgon. Vet inte riktigt vad vi ska se än men vi har funderat på att se antingen Hungergamse, War Horse eller någon annan. Sen så ska jag även ner och se på Tatanic i 3D under lovet. Ska bli hur skoj som helst för jag har nämligen aldrig sett den innan, men har så hemskt gärna velat se den, och nu ska jag få göra det:D och även i 3D, kommer att bli ashäftigt!!
Haha kolla vad jag gjorde på påskafton för några år sen, visst är de gulliga??:D
Men nu alla fina så ska jag inte skriva något mer idag så ni får ha det så gött och hoppas att ni får ett lika bra påsklov som jag kommer att ha.
Segla lugnt!! hahaXD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0