gör varje dag värt att leva

Hopp och hej allihopa!!
Nu är jag hemma från skolan igen och denna långa dag har faktiskt inte känts så lång även om den är det, GÖTT!!
Allt går mycket fortare när man har roligt asså^^ eller ja, när man gör det bästa av tiden så klart. Fast det kan faktiskt vara skoj i skolan också, som till exempel idag då vi på tekniken skulle konstruera och fundera på att bygga vår egna bro. Och ni skulle sett min och Filips bro!! Den kommer bli asgrym, får bara hoppas på att den kommer att klara av att lyfta 3Kg. Haha man får ju alltid hoppas^^
Men det tråkiga idag var då att Matilda kände sig dålig och var tvungen att gå hem efter bamba (lunchen). Sa hon mådde illa, eller så var det bara det att hon käkade lite för många pankakor^^ De serverade nämligen pankakor i skolan idag, haha och alla i klassen verkligen ruchade till bamba för att få så många som möjligt xD rätt roligt att titta på faktiskt. Men tycker synd om alla de som är sist och inte kan få så många då alla har typ tagit 10 stycken var xD
Och vet ni vad som kom hit på posten nu?? Nej det gör ni ju inte, men det är därför jag ska berätta det. Mitt lämplighetsintyg!! Yes, äntligen!! För nu kan jag äntligen börja göra provet och köra upp på min moppe:D Och sen så behöver jag inte cykeln något mer xD Nej bara skoja, ska inte pansionera cykeln helt bara för att jag kan köra min moppe istället för har lovat Annie att fortsätta cykla till fotbollsträningen så hon slipper cykla ensam. Och förstår henne, hade inte heller tyckt det var så skoj att cykla ensam varje gång. Fast idag får jag cykla ensam till träningen då Annie är i Frankrike på en språkgrej med skolan hela veckan. Lite avundsjuk på henne för det men jag går ju inte i franska så........
Aja det var väl allt för mig idag^^ nu ska jag sätta mig och plugga lite och sen blir det att byta om och cykla, cykla och cykla till träningen ikväll.
P.S. farfar fyller år idag så när pappa kommer hem, vilket är snart hoppas jag så blir det god tårta och fira honom en liten stund innan jag sticker på träningen :D
Men det var allt för mig idag, ha det gött sötisar!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0