slöar

Hallå där igen!!
Ligger här i sängen och bara slöar nu och har bestämt mig för att inte gå till träningen ikväll då jag fortfarande inte är tillräckligt frisk. Skippade även gympan för säkerhets skull^^
Men istället så ska jag iväg till en fotbollsutagning innan skolan i morgon, ska på utagning för skolDM. Fast ska jag vara ärlig så behöver jag inte ens gå dit då min plats i laget är redan fast, det finns fördelar med att vara tjej och målvakt asså!!xD
För nu kommer jag även att stå för niornas tjejlag, blev efterfrågad i nian till min idrottslärare, och idag på gympan blev jag tillfrågad om jag kunde stå för dem både utomhus och innomhus sen^^ Guuud vad kul!!
Här e då lilla jag idag, vilandes i sängen.
Och jag vet att bilkvaliten på min datakamera är usel men men vad ska man göra åt det liksom.
Ha det gött och natti för er som ska sova snart!!


Kommentarer
tomsaweirdo

Hoppas det går bra för er i skolDM nu då. Du kommer säkert göra jättebra ifrån dig som målvakt :)

2012-04-26 @ 21:32:05
URL: http://dayviews.com/tomsaweirdo/home/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0