tror jag hat vaknat nu

God morgon alla goa!!
Jo jag ska till skolan men fick lite tid över nu att skriva innan jag cyklar iväg till skolan, fast jag kommer nog att behöva lite mer tid på mig att cykla än vad jag brukar eftersom lårskadan var tydligen en lårkaka:O jobbig!!
Får försöka att inte träna så hårt idag så att det läker lite bättre/fortare, fast det kommer att bli en utmaning då jag hatar att hålla igen på en träning. Tränarna vill ju även att man ska pressa sig själv så hårt som mäjligt så attt vi förbättrar oss som lag.
Nu ska jag berätt om en tråkig sak som jag fick reda på när jag kom hem från matchen. Jag kom hem då, ingen nyckel då mamma sa att de skulle vara hemma när jag kom hem. Jag stod och banka ett tag tills farmor som bor på vår övervåning kom och öppnade för mig. Då frågade jag så klart varför ingen var hemma, och hon berättade att alla hade åkt iväg till pappas företag för det hade blivit INBROTT!!
Asså jag förstår mig inte på alla idioter som ska tjuva och förstöra för andra som har det lite bättre.
Fast får klaga på det lite senare för ska till skolan nu.
Hare gött!!


Kommentarer
Matilda

Usch på katy Perry, zayn friade till henne 2 gånger, men hon sa nej :)

Zayn är min :3 :p

2012-04-07 @ 18:10:47
URL: http://matildaalvesmartins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0