samma rutin

Hej alla
Ja jag gick till skolan idag, men mådde precis som igår så gick hem efter lunchen. Borde väl egentligen inte ha gått idag men det är en massa jobbiga ämnen som vi bara har en gång i veckan idag på morgonen, och så dessutom så skulle vi se klart på en fil på SOn som jag såååå otroligt gärna ville se.
Den heter Mannen i Järnmasken och handlar om franska revolutionen och om Ludvig XIV (14 är det va??).
Den är faktiskt riktig bra!! Men vill inte berätta vad den handlar om för vill ju inte förstöra den spännande överraskningen för er som vill se den. Men den är riktigt bra och en rekomenation för er som gillar när det händer nya, annorlunda saker hela tiden under filmen.
Hmm och sen så ligger jag här och tänker på en sak............ Oj, herre gud ring 112 Hanna tänker!!:o
Haha nej jag bara skoja, jag tänker rätt ofta bara^^ Jag läser lite olika bloggar, kompisars och några som jag bara hittar ibland. och när jag läser ibland så står det vad den personen ska göra, och det är ju inget fel på det, så gör ju jag xD Men det jobbiga är när de skriver "iadg ska jag göra det, träffa den och sen så göra de och träffa de och sen de och de och de......" Det är lite jobbigt att läsa faktiskt, eller vad tycker ni?? Det är mycket roligare att lyssna på när någon berättar vad de har gjort och kan berätta om vad de tyckte om det, eller berätta vad man gör just nu är ju också roligt att läsa för då kan man ju kanske relatera till det. Så här tycker då jag men det kanske finns aldrig som tycker samma sak.
Lilla Hanna har blivit riktigt sjuk igen.........-.-
Och här en liten randome bild på mitt fina öga:D
Men ska försöka sova bort lite av det sjuka nu så godnatt och ha det gött!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0