nytt

Hej alla,
idag har jag bestämt mig för att börja med en ny grej. Jag ska nämligen lägga upp veckan låtar(som jag tycker) då passar in. Ska försöka att samla in några olika varje vecka, men om jag kanske har väldigt mycket den veckan eller jag är otroligt stressad så kommer det kanske inte att komma varje vecka.
Veckans myslåt:
Nick Carter med Juste One Kiss
Veckans egolåt:
Sean Banan med Sean den förste Banan
Veckans partylåt:
ItalioBrothers med Boom
Veckan kärlekslåt:
Taylor Swift med Mine
Veckan break up-låt
Katy Perry med Part Of Me
Hoppas ni kan hitta någon som passar er, och om ni tycker att jag borde htta på någon mer titel så får ni säga det till mig så ska jag försöka att fixa det till nästa gång.
Ha det gött nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0