nya saker pågång

Hello,
nu har jag kommit hem från den jobbigaste dagen på veckan, men hemma får jag inte stanna länge nu. Jag skulle bara hem och nu aldeles strax så ska jag sticka till skårsskolan och hämta mitt busskort som jag tappade någon gång i förra veckan. Haha jag är för dålig på att hålla koll på mitt busskort, för det är andra gången iår som jag har tappat den någon stansxD
Jaja jag får ju tillbaka det hela tiden så det gör inget. Och då med busskortet så ska jag sticka ner och göra en synundersökning på trafikskolan där jag ska ta mitt moppekort under påsklovet:D Underbarat att äntligen börja med det så jag kan ta moppen vart jag vill istället för att cykla!! Hihi fast kommer säker bli jätte lat dåxD
Och snackade precis med Annien och bestämde att vi skulle cykla till träningen ikväll. Det blir första gången för Annie iår och vi får väl hoppas att hon klarar backen upp lika bra som jag gjorde första gången(inte för att skryta!!)
Önskar er alla en goo dag med lika mycket sol som jag har just nu:D


Kommentarer
Matilda

Var glad att fy inte tog spårvagnen... Det var kontrollanter & som tur var lyckades jag smita undan genom att berätta att en gubbe tog det :P x) Gud, blev så rädd!!

2012-04-04 @ 18:07:36
URL: http://matildaalvesmartins.blogg.se/
Matilda

Du*

(och det var ju sant;))

2012-04-04 @ 18:08:30
URL: http://matildaalvesmartins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0