ny dag, nya roligheter

heeej, nmatilda här vet att min stavningrt e asbes men hag sovwer.-
Ja som ni kanske förstår så är jag för tillfället inte ensam här i sängen när jag skriver idag. Utan min lite störande kompis Matilda ligger här bredvid mog och petar, rufsar, trycker och drar i mig. yeeeeeeeeeey/NMATIKDA
Hon gör lite inflikningar här och var i mitt skrivande.
Och här är då snygga vi!!
Idag ska vi gå ner på bio!! :D och se titanic 3D, ska bli as roligt då jag aldrig har sett den. Men jag har!!!/Matilda
Vi har inte gjort så mycket, bARA SlAPOPAT, i sängen om ni nu förstår vad matilda skriver xD Det har ju regnat hela dan typ, förrutom just då vi stack ner och köpte biljetterna. Fat då duggade det ju lite.
Ja just nu finns det inte så mycket mer att säga antar jag, ska fortsätta att vara med Matilda i sängen och så blir det antagligen några roliga bilder/videoklipp om ni har tur.
Ha det gött nu då!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0