med glädje kommer du långt

Hejsan svejsan i lingonskogen där!!
Eller du kanske sitter i blåbärsskogen vad vet jag:D Eller hmm kanske på en stol eller i sängen kan ju också vara några alternativ. Aja huvudsaken är att du har det bra där du är. Man ska alltid ta hand om sig själv oavsett vart man är eller gör.
Min pappa brukar klaga på att inte jag gör det alltid, så nu ska jag uppmuntra alla andra där ute till att göra det. Du kan ju börja redan nu, sätt dig bekvämt, blunda, ta några djupa andetag och tänk efter vad du allra helst hade velat göra nu. Sen så gör du det bästa av det:D Nu ska jag göra det........(andas in.......och ut)......... och nu känner jag för att ta en kram från någon, hehe så då gör jag det, vänta bara det kanske blir dig som jag smyger mig upp bakom och själ en kram från just dig^^
Kramar kan göra en gott och ge mycket glädje!!
Och idag när jag kom hem fick jag en sådan stor lust att gå upp på övervåningen och snacka lite med min farmor. Vi gick till hennes gaderob också och rota fram lite roliga skor och kläder som hon har haft förr, var riktigt skoj att prova alla gamla skor och testa lite olika klädesplagg^^ fastnade för ett par snygga, röda klackade stövlar, så jag frågade om jag fick låna de någon gång. Och så fick jag de!! Farmor är helt underbar ibland:D helt enkelt bäst!!
Fick även lust att ta lite kort i deras stora väggspegel med de röda skorna.
Blev lite annorlunda bilder för fixade en liten grej på kameran för att de skulle bli lite häfftigare^^
Men nu får ni ha det gött allihopa, för nu ska jag plugga lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0