Lovet tog slut

Hejsan alla, nu hände det, lovet tog slut. Jag som hade hoppats på att få stanna hemma en vecka till eller så^^
Nej men det är väl lite skönt att komma till skolan igen också, fast hade gärna behållt de långa sovmorgonarna och dagar utan läxor terminen ut.
Tycker ni att jag ska lägga fram det förslaget eller??.............hmm bra fråga.............XXXX hjärnslepp!! Måste sluta tänka nu har redan tänkt för mycket för en dag nu.
Det blev lite mycket idag för en dag, för vet ni vad som hände?? Haha nej såklar vet ni inte det för jag märkte det knappt själv. Nu är ni allt nyfikna va, jag somnade!! O.o
Jag tycker att det var väldigt duktigt gjort av mig, somna sittande på stolen när vi tittade på Breiviks rättegång på SOn. Och där satt jag i ungefär en halvtimme tills läraren skratta till och nämde att "nu ska vi nog inte titta mer för folk börjar somna här framme" och syftade på mig xD fast jag vaknade ju av det så ingen skada skedd, fast det var ett antal i klassen som märkte det när hon sa det så rätt ut. Haha och något som är lite pinsamt när jag sover är att jag oftast sover med öppen mun, och då dregglar jag oftast, så när jag tittade på min hand så hade jag dregglat ner den xD haha jag satt nämligen lutad mot den. Lilla duktiga jag!!
(och här "sover" jag igen, fast i en soffa då^^)
Men jag har faktiskt varit duktig på ett annat sätt, jag har nämligen börjat plocka ur diskmaskinen lite då och då. Jag vet nu tänker säkert några "plocka ur diskmaskinen, vad är det för speciellt med det?? Det gör ju jag varje dag" och till dem säger jag bara att jag faktiskt inte brukar göra det på grund av att mamma och pappa tycker att jag har för mycket att göra så att det är inget krav att jag ska göra det. Men nu har jag börjat tänka att det kanske är ändå en bra ide att jag börjar hjälpa till lite hemma även om jag kanske har lite väl mycket för mig, så att jag underlättar lite för dem. Det är duktigt!!
Och nu ska jag snacka om någon annan som har gjort något duktigt förutom mig. Min kompi Matilda har nämligen börjat springa!! Haha och nu tänker säkert vissa "springa?? det gör jag faktiskt också och det är inget märkvärdigt med de" men det är inte sant. Att gå ut och springa är jätte duktigt gjort och dessutom bra för en.
Här en bild på min duktiga Matilda som lyssnar på hennes favoritband One Direction.
Men nu så ska jag inte ta upp mer av eran otroligt dyrbara tid med att sitta här och pladdra på, för nu ska jag kolla om det finns någon rolig läxa som jag kanske borde göra och sen så ska jag byta om och möta Annie och så sticker vi på fotbollsträning.
Live your life and live it hard!! then you gonna go far kid.
Haha måstede bara skriva det för jag satt precis och tänkte på det.
Ha det gött allihopa och göt något duktigt ni också så som jag och Matilda, och så kan ni ju gärna berätta det för mig sen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0