kan inte klaga på första dagen i alla fall

Hello alla!!
Nu är det äntligen helg igen, och inget mindre än långhelg!! Yey två extra dagar ledig tackar man asså inte nej till:D Och helgen skulle inte kunnat få något så mycket bättre början, har varit med mamma och shoppat en hel del kläder och två par skor på Allum i Partille. Snacka om att vi fick ut mycket på tre timmar.
Vi hade snackat om att jag behövde lite nya kläder och så till min konfirmationsavslutning för inga vita byxor eller skor, och sen så blev det lite mer på det. Så då ska jag at jag ringer när jag kommer hem och berättar om vi kan sticka iväg eller inte, och jag tänkte att jag ändå kan ju priroritera denna stund och ringde så stack vi iväg.
Här är de vita skorna som jag köpt, (inga convers). Köpte de på Skopunkten, den sista affären av alla skoaffärer vi var i. Vi gick nämligen runt i 7(!!) affärer innan vi hittade dessa. Aja men nu är det fixat och jag blev nöjd med resultatet.
Och sen så råkade då ett par andra skor slinka med oxå från Skopunkten. Det var nämligen Köp 2 och få den billigaste för havla priset, vilket man inte kan missa så jag letade rätt på ett par "onödiga men vill ha skor", och vem klagar?? Inte jag och inte mamma så då tog jag chansen^^
Aja nu ska jag gå och lägga mig, har seriematch på vallhamra imorgon och måste ju vara pigg då så godnatt alla goa typer där ute!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0