hemma igen

Hej allihopa!!
Kom nyss hem från mitt konfirmationsläger på Grötö. Men jag hade ju varit sjuk denna veckan och jag hade inte blivit helt frisk faktiskt så jag var lite halvt borta ibland, men som tur var så fick jag gå ifrån ibland om jag mådde allt för dåligt.
Och då somnade jag en gång, brukar aldrig somna mitt på dan......... eller i för sig jag gjorde ju det i skolan förra veckan så kan nog inte säga såxD Men ändå.
Fast det var jätte kul ändå, och en av våra ledare är så otroligt bra på att få alla att gapskratta. Igår kväll skrattade jag så mycket åt honom att jag fick ont i magen och ramlade av stolen.
Vi hade inte så mycket fritid men en gång så stack jag ner till vattnet och tog lite bilder och provade lite olika tekniker på min kamera.
Här kom då lite bilder, tog fler men tycker inte att alla blev så bra.
Men det var allt för mig idag så ni får ha det gött och sova riktigt sött nu.


Kommentarer
tomsaweirdo

Krya på dig nu - och tack för bilderna! Det är inte ofta man får se bilder från öarna vid den här tiden på året, brukar mest bli sommarbilder...

2012-04-22 @ 22:54:23
URL: http://dayviews.com/tomsaweirdo/home/
elin - blogg designer

Kolla in mina tävlingar, vinn en design & veckans blogg! :)

2012-04-23 @ 09:32:25
URL: http://kimidori.blogg.se/
Matilda

Den femte och sista var jättefina!!! <3 :D

2012-04-28 @ 18:38:12
URL: http://matildaalvesmartins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0