valborg

Hej och hallo allehopa!!
Nu ligger jag här igen och tittar på en Gladiator film. Asså fatta att jag är helt sold på sådanna filmer, all hjältemod, historian bakom det och så själklart de vältränade killarna som alltid är snyggt att titta på^^
Ja nu ska jag väl säga varför jag inte har skrivit och då har jag den enkla anledningen att jag var på landet och orkade inte skriva då för hade en del annat att göra då. Satte igång min fyrhjuling och brorsan lärde mig att köra moppen så att jag slipper vara totalt värdelös när jag ska köra med lärare sen. Inte för att det inte är hennes jobb att lära mig att köra, men man vill ju gärna testa lite själv först och inte hehöva tänka på alla regler direkt.
Tog som vanligt lite bilder som jag hade tänkt visa, inte på havet faktiskt för en gångs skull utan på lite allt möjligt.
Hade tänkt börja lägga ut lite olika bilder nu även på mig bilddagbok, så om ni vill se mer bilder än vad jag lägger upp här så får nu bli vänner eller bara kolla in min bilddagbok. http://dayviews.com/wallewahlin
Idag var det ju valborg och jag brukar aldrig göra något så speciellt då för vi brukar alltid vara på landet, men i år var vi inte det så pappa och jag bestämde oss för att gå ner och titta på cortérsen som chalmers har varje år. Jag har aldrig varit där och tittat så det var något nytt för mig, inget så speciellt men det var ju ändå roligt att titta vad dom hade gjort för att skoja om nyheter.
Sen på vägen hem så bestämde sig pappa och jag att vi hade lust att gå in på liseberg, och eftersom vi ändå alltid köper lisebergskort så gjorde vi det också när vi ändå var där. Vi gick igenom och spela lite samt vann lite^^ Men de har infört en nu sak med lisebergskorten, man har även bilder på de nu för att man inte ska låna ut de, och så måste man även registrera sig på deras hemsida och om jag inte hade gjort det åt pappa hade han aldrig gjort det:P Min pappa asså^^
Aja det var väl det, nu ska jag fortsätta se på min sexiga gladiator och smaska i mig lite vunnen choklad, som jag dessutom är beroende av. Sen blir det att sova som alltid så ha det gött och hörs imån då jag också ska spela fotbollsmatch som jag längtar efter!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0