härligt

Hej allihopa!!
Snacka om att jag är glad just nu!! kom nyss hem från matchen och gissa vad?? Hahaha ni kanske fattar vad jag vill komma nuxD fast ni vet ju inte med hur mycker vi vann med, 3-0(!!) Jippi tre mål på en match och jag släppte inte in några, gjorde några småtabbar men inget som gjorde att vi förlorade så då gör det ju inget, då förbättrar man ju sig bara^^
Känner verkligen att denna sesongens matcher kommer att gå bra, inte som förra året då vi förlorade nästan varje match. Vi har förbättrat oss så otroligt mycket och nu har vi i stort sett vunnit alla matcher vi spelat, men i alla falla alla matcher i båda serierna som vi har spelat. Nu är det bara till att vinna den på tisdag också:D men det går nog det också om vi nu fortsätter att spela som vi gjorde idag.
Aja det var allt för mig nu så ni får ha det gött nu!!
Vårat grymma lag på cup i Danmark!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0