gomorgon

Hello där!!
Och god morgon på alla er, hoppas ni har sovit bra och sluppit alla mardrömmar^^ Ni kanske har en liten drömfångare hängande ovanför eran säng så ni ska slippa dem, vad vet jag. Det hade jag i alla fall förut. Den hängde utan på min dörr i mitt gamla rum, men nu hänger den fortfarande kvar där. Lite dumt, ja jag vet. Får gå och hämta den någon dag så att jag är skyddad mot alla mardrämmar.
Jag är inte särskillt vidskeplig av mig men jag tycker att det ändå är kul att skoja om det eller att tänka "om det var så" eller tänk "om det verkligen funkar". Det är det som jag gillar med sånt, man får liksom tänka själv och fundera på vad man själv tycker och hur man själv tror att det ska vara.
Här är min lilla drömfångare, inte stor men det kvittar för jag gillar den:D
Aja det var allt från mig denna fina morgon, nu ska jag käka frukort och sen så ska jag sticka till skolan som vanligt. Får se om jag cyklar som vanlig eller tar bussen då det såg ut att blåsa en del och jag har ingen lust att gå vält eller så.
Nu får ni ha det gött tills vidare!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0