godis, godis och mer godis

hello!!
Jo nu har jag precis kommit hem, haha ja och nu undrar man nog vad tusan jag gör uppe så här tidigt mitt på lovet?? Jo det ska jag tala om, om jag hade någon aning xD haha nej jag bara skoja, jag vet varför jag är uppe. Jag skulle nämligen ta en spruta innan jag skulle på moppekurs och innan mamma stack till jobbet.
Och som ni ser i rubriken så var jag då tvungen att sticka och köpa GODIS!! Som jag har varit sugen på så otroligt länge nu.
Ja som ni ser så älskar jag choklad, och speciellt center. Vet ni vad som är ganska bra att tänka på när man köper center?? Jo det är det att du får fler bitar om du iställer för att köpa i tub köper i lösvikt. Och att det är jätte gott haha gott, gott, gott!!
Hur kan det vara att man har ett sånt sug efter godis ibland?? Det fattar inte jag, och ibland orkkar jag inte med det:P Asså vissa säger ju att suget efter godis försvinner om man bara äter, men det gör det aldrig för mig. Även om jag tar en macka eller någon frukt så har jag fortfarande suget kvar -_- jobbigt, eller hur??
Ha det gött nu så kanske jag hör av mig ikväll efter kursen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0