Glad Påsk!!

Hej allihopa!!
Ja nu är det påskafton och en av de största anledningarna till att bara vräka i sig godis:D Och samtidigt så kan man ju äta riktigt god mat så att man inte bara är onyttig.
Själv så ska jag äta en god påskmiddag med familjen och så ska farmor och farfar vara med så klart. Farmor ska göra sin Janson frestele!! Det är absolut det godaste jag vet, och får alltid det när det är påsk eller jul. Freja och jag diskuterade det igår, och hon tyckte då att Jansons frestelse bara är en julrätt, men det tycker inte jag:P vad tycker ni??
Kolla vilken fin påskbukett som pappa kom hem med igår:D riktigt gul och påskig!!
Lite påskpynt måste man ju ändå ha även om man kanske inte firar så ordentligt som vi brukar göra. För i år så ska vi ju inte vara på landet och då känns ändå inte det som om det är en stor högtid längre, fast det är ändå skönt att stanna hemma undet lovet för en gångs skull. Och jag tror nog att mina kompisar tycker att det är rätt kul också, för jag har ju aldrig tid med dem annars. Eller jo jag försöker ju att ta tid till dem men det blir ju oftast inte så långa stunder då jag måste på träning oftast. Men så blir det ju om man ska bli elitspelare:P men det förstår det nog.
Ja nu får ni ha en underbar påskafton för nu ska jag gå och duscha och fixa mig för dagen roligheter!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0