efter match

Victery is our!!
Ja som ni kanske ser så vann vi matchen:D 2-1 till oss!! Fick bara en smärre skada i låret så när jag går gör det, ja "ganska" ont. Det hände redan efter 10 min så fick spela hela matchen(80min) med det......... och sen så var det inte det roligaste att jag behövde cykla hem.
Men får vila nu istället för att ringa en kompis som jag hade tänkt, och så får jag hoppas på att jag kan sova bort skadan så jag kan träna i morgon.
Här är då mina ben som alltid blir utsatta för blåmärken samt skrubbsår, kanske inte syns så mycket just på denna bilden men på högra benet ser du ett som jag fick igår på grund av att jag inte tränade med långbyxor. Och sen nere på vänstra knät har jag lite skrubbsår från att jag också inte tränade med långbyxor igår. Och sist så har jag lite blåmärken på mitt vänstra smalben som jag inte har en aning om dur de kom dig:O
Vårt underbara lag i Danmark på Dana cup 2011, och jag är då den udda färgklicken i blott(målvackten).
Ha det så gött nu och försök att undvika samma skada som jag har fått.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0