bildbomb från tjejkvällen på lovet

Hej alla,
här kommer lite modellbilder som jag, Freja och Sofie tog efter tjejmiddagen. Matilda stack hem innan så hon var tyvärr inte med.
(snurra, snurra runt med min fina mantel, eller filt:D)
Sofies öga
Soff-Sofie-Potatis
Nån som håller med om att det ser ut nästan som mor och dotter i hur de agerar??
Någon annan som tycker att hon ser ut att vara genomskinlig, eller typ som ett spöke??
Bick inte så bra att ta ett foto på när jag hopparXD
Starkast är vänskapen
På nått sätt måste de väl komma upp??
För i deta hålet vill man inte stanna i
Riktiga modeller
Modell Freja
Vem är det som tittar ner där uppe
Här är även en blid på mig, men undvik mitt knepiga ansikte
Freja kopplar av en smula
Ja det var bara några bilder, men valde bara de bästa av de bästa för annars har jag rätt många fler!!
Ha det gött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0