bildbomb från igår

Hola!!
Hihi lite spanska idag så att även ni lär er lite;)
Kom hem nyss och tänkte passa på att skriva lite nu när jag har tid, för kommer nog inte ha tid att skriva något mer idag. Jag ska nämligen iväg på konfirmation (även om jag inte har någon lust), och sen så ska jag sticka till Freja då vi ska ha lite skoj och plugga samtidigt. Man måste ju i alla fall försöka att göra nått roligt av det tråkiga.
Igår så hade jag med mig min kamera till skolan och tog lite foton när vi hade aktiv rast och var ute, så nu tänkte jag visa några av de bästa bilderna. Jag har nyss fått en ny kamera och kan inte alla effekter så bra än så jag tästade lite nytt igår:)
Inte det snyggaste hjärtat men det är ju tanken som räknas <3
Matilda och jag hittar inte riktigt kameranxD
Nu slutar jag med en bild på mig och Matilda till vänster och Freja till höger.
Vi önskar er alla en underbar dag med mycket skoj och sol så klart!!
P.S. jag hade tänkt lägga upp ett videoklipp men det funkade inte så bra när jag skulle överföra det........ otur!!


Kommentarer
Matilda

Yey!! Lägg upp alla :)?

2012-04-03 @ 18:02:16
URL: http://matildaalvesmartins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0