alltid jobb

Hellosan!!
Ja som ni kanske ser så ska jag inte bara ha skoj idag, jag är även tvungen att jobba idag. Gör det inte direkt frivilligt, men om jag vill följa med till Barcelona på en fotbollscup i augusti så måste jag jobba och packa varor på ICA. Fast jag kommer inte att behöva jobba så länge till, bara fram till midsommar.
Hoppas det blir mycket driks idag!! För det är det som jag får som betalning:) Och sen så hoppas jag även att jag slipper stå ensam idag....... Det har nämligen hänt förr och jag vet att Annie som jag ska stå med inte kan komma, men jag har inte fått ett svar från henne än ifall hon har fixat någon annan eller inte. Hoppas!!
Aja det får bli som det blir, förhoppningsvis så är båda killarna där som okså ska jobba.
Men ska se på bio med Freja sen så då har jag nått att lucking fot to!! Haha därav bildenXD
Ha det gött nu alla!! Och ha en härlig Långfredag som ska vara i all evighet:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0