allt är inte vad det värkar vara

Hej allihopa, nu undrar jag vad ni tänker på när ni ser denna bild??
Många tänker nog på påsk, och kanske på varför jag lägger upp den nu när det faktiskt inte är påsk längre.
Men jag har faktiskt den här lilla kycklingen framma av en helt annan anledning än att det har varit påsk. Jag fick nämligen den när mina kusiner från Schweiz kom och hälsade på.
Jag träffar dem väldigt sällan och håller inte så bra kontakt då de inte är så gammla. Men att de faktiskt tänkte på mig när de kom och ville ge mig något är jätte gulligt.
Denna lilla kyckling ser inte mycket ut för världen men den symboliserar så mycket mer. För dig kanske den inte ser så speciell ut, kanske till och med något som du skulle ha slängt, men för mig är den så mycket mer. Denna lilla kyckling symboliserar kärlek, omtanke och påminner mig om alla fina stunder som jag har haft tillsammans med mina gulliga och underbara kusiner.
Och här e de, Hugo.
Och Ida
Nu får ni ha det gött för det var allt för mig nu.
P.S. jag är fotrfarande sjuk-.-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0